Verzending & retouren


Kan ik producten retourneren indien ze niet aan mijn verwachtingen voldoen ?

Wij doen er alles aan om u een perfect product te leveren. Mocht een product desondanks niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kan dit product geruild worden. Daar zijn echter wel regels aan verbonden. U kunt uw bestelling binnen 10 dagen na ontvangst voor retour aanmelden via ons e-mail adres

info@interieurbeslag.nl.

In deze e-mail kunt u aangeven welke artikelen u wenst te retourneren. Vermeldt u dan ook a.u.b. duidelijk het artikelnummer, uw naam, adres en woonplaats en het betreffende bestelnummer. Wij accepteren retouren uitsluitend op de hierboven omschreven wijze en onbeschadigd. U dient zelf het voor retour bestemde pakket aan te bieden bij TPG post. Om beschadiging te voorkomen is het raadzaam om dezelfde verpakkingswijze te gebruiken als wij hanteren. De kosten voor het verzenden van de retouren, komen voor uw eigen rekening. Zodra de retour gezonden artikelen bij ons binnen zijn, zullen we het aankoopbedrag voor de geretourneerde artikelen terugstorten.

Bij klachten, kunt u binnen 7 dagen na ontvangst van uw bestelling een e-mail sturen naar info@interieurbeslag.nl. Wij zullen dan binnen 5 werkdagen contact met u opnemen en trachten uw klacht zo spoedig mogelijk op te lossen. Indien uw klacht gegrond is zal het door u betaalde bedrag voor het betreffende artikel terug gestort worden of er zal u een ander product worden aangeboden, zonder het gebrek, wat in eerste instantie tot uw klacht leidde. De kosten voor het verzenden zijn voor uw eigen rekening, tenzij gezien de aard van uw klacht anders is overeengekomen. Wij zullen in dat geval de door u gemaakte verzendkosten na ontvangst van de artikelen op uw bankrekeningnummer overmaken. U dient uw retouren altijd voldoende te frankeren. Onvoldoende gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet in ontvangst genomen.

Copyright © 2019    Keukenbeslag.be is onderdeel van Interieurbeslag.nl.